понеделник, 28 октомври 2013 г.

Понякога външният вид лъже


Случвало ли ви се е да се окаже, че първото ви впечатление за даден човек е погрешно? При мен това разминаване е често срещано...



Случката, вдъхновила този пост, е от вчера: Дъвчейки в така приятната ми сандвичоработилницазащастие, бях свидетел на разговор между две "бате"-та. Досегашните ми сблъсквания с представители на тази група са ме подготвили да не очаквам кой знае какво, но останах много приятно изненадан:
Единият младеж имаше желание да ходи на бригада в един определен град, защото "там е най-големият музей" за ... (тук вероятно съм отхапал от прекрасния сандвич и от плющенето на ушите ми не съм чул всичко) "днес гледах за най-големите бойни кораби", "аз гледах за някакви насекоми", после обсъждаха филми... Накараха ме да се замисля и да си припомня някои случки, за които можете да прочетете по-долу:


Хора, облечени в по-хубави и по-скъпи от моите дрехи, са ми искали пари; хора, които съм очаквал да помолят за някакви пари, са ме питали за часа или да ги упътя нанякъде...

Веднъж се возех в автобус, когато се качи някакъв клошар. Клошарите не са сред любимите ми субекти за наблюдение, съответно чекнах появяването му и се концентрирах върху света отвъд прозореца. След малко чух щракване, обърнах глава и видях клошаря, който си продупчваше билетче! В 23 часа!!!! Очите ми се поразшириха изненадано, но вниманието ми бързо беше привлечено от нещо навън (нещо шарено, предполагам...) Когато след десетина минути погледът ми се спря отново на "клошаря", останах тотално шашнат - човекът беше извадил електронен четец и си четеше нещо!

Не би трябвало да съм чак толкова изненадан... Особено след онзи случай, когато мацката със стегнатото и симпатично дупе се оказа младеж... (оттогава оценката ми на даден външен вид се прави, едва когато съм сигурен за пола...)

..........................................................................
Ако ви се чете друго за сандвичоработилницатазащастие - вижте тук! : )

Няма коментари:

Публикуване на коментар