неделя, 27 януари 2013 г.

Всички ли са идиоти? Ама, разбира се!!! :)



Как може колегите ми да са такива идиоти? Често се чува – в градския транспорт, в стаята, по улиците. От кого ли не – от непознати, от приятели (понякога и от колеги – ама те са такива идиоти, че не им прави впечатление, че и вие сте им колеги...)

При съквартирантите отношението е подобно: Как може да живея с такива идиоти?! Или поне единият не е нормален! Винаги! (Знаете логиката: Ако сте трима и другите двама са ок, трябва да се замислите...) Моля? Вие всички сте яки пичове/ мацки и се разбирате прекрасно? Моооже, ама няма да е за дълго... Или ще е за дълго, ако останете все така яки пичове/мацки – лицемери!! Лицемерииии!Няма нормални! Това е диагнозата. Всеки е малко луд. На всеки нещо му хлопа. А това, че на някои им се отдава по-лесно да прикрият съответния хлопащ чарк – съдба, талант и качества, добро стечение на обстоятелствата и незнамкаквооще (забелязвам, че напоследък е модерно да се пише така – слято. Май е по-правилно да се каже "пак е модерно", защото тоооо не е от вчера или днес!, но да не се разсейваме от главната тема – идиотите около нас и тези около тях! (обект на наблюдение на настоящия текст са тези около нас))

Ама то да бяха само студентите, служителите и съквартирантите... Седя си аз в една чудесна сандвичопрадавачница и слушам двама младежи, обсъждащи интелектуалното ниво на хората, с които Съдбата ги е прецакала да са в един клас, в един випуск, в едно училище (един град, една държава, една планета, една вселена – ехххх, знам, знам – всеки иска да е в някоя паралелна вселена, където нещата му се получават малко по-добре, но дали съществува такава? Нека оставим този въпрос за друга статия, по-странна и по-вселенски центрирана и да се върнем към настоящата идиото-центрирана...) Та седя си аз, гледам да дъвча бавничко и полека, а не да ми плющят ушите силно, защото все пак се опитвам да разбера какво е бъдещето на нацията:  "Батеееее, тая напрао не е истина колко е тъпа! Ама то като го погледнеш – няма един свестен в тоя клас! С кого да си говориш?! Тия мислят само как да се напият или напушат, бате, какво да си говориш с тях?!“ – "Ееееее, бате, Теодора[1] става. Малко е тъпа, ама е Теодора!" – "Дафак, бате! Тя тая само се чуди къде да иде на парти със 57 мъже, айде не 57 - със 17 мъже..." – "Ми не знам, бате, две принцеси с кашкавал" И си седя аз там, ръфам си моята принцеса, чудя се наум какво предпочитам – някоя кифла или принцеса, и попивам високоинтелектуалния разговор на батковците. И се замислям – колко съм остарял, колко съм назад с материала, какъвто и материал да се има предвид... накъде отива тази държава, има ли бъдеще в България, не е ли по-добре да eмигрирам, но ме мързи.. Мързи ме да мисля, дояждам си и пицата и отивам да си купя един дюнер. Живеем в свободна страна! Аман от идиоти! Идиоти с принцеси! (Защо принцесите отиват при идиоти? Офф, тва е за друга тема) Идиот с дюнер или Идиот с баничка? Нека бъда с баничка!



[1] Не помня вече Теодора ли беше, но това име ми изникна в съзнанието – всяко съвпадение е нецеленасочено…  Моля, Теодора (или както там се казва девойката), да се свърже с нас за такова… да се видим, да си поговорим

Няма коментари:

Публикуване на коментар