събота, 23 март 2013 г.

Жени vs Мъже: За пиенето в компания


Какво правят мъжете и жените, когато се напият в компания – еднородна и смесена? В смесена компания жените не знам какво правят, когато се напият – аз тогава вече съм пиян и с някой пиян колкото мен, невероятно страхотен приятел, с когото ще сме приятели ЗАВИНАГИ!, си пускаме некви песнички, на които си се кефим и хич не ни интересува какво се случва наоколо и дали се случва въобще нещо…


В някоя не толкова напреднала фаза мъжката част се опитва да впечатли със завидните си знания и невероятно остроумие представителките на срещуположния пол (всъщност не е толкова важно да бъдат впечатлени те, колкото другите кочове…) (Да, в тази фаза също нямам идея как се държат жените, тъй като съм зает да се правя на умен и забавен, което не е никак лесно, защото мислите ми се люшкат насам-натам из главата, а речта излиза от устата ми доста по-бавно от очакваното…)

Няма какво да се спираме на пияните жени в изцяло женска компания – всички сме наясно, че са по бельо и се бият с възглавници…

За пиенето в коч компания… Не е яко – опитваме да го избягваме, но уви – тъжната истина е, че е по-лесно и по-често срещано да имаш пиене и само кочове наоколо, отколкото да има мацка/мацки, с които да искаш да пиеш, но да няма какво…

Изключително важна фаза в коч-запоя е по някое време (преди да си изпаднал някъде около масата или преди да си заспал, или преди да оставиш компанията, за да идеш в тоалетната, за да си припомниш какво си ял в последно време) – да кажеш, да споделиш с хората (най-често крещейки) какви страхотни хора са, колко е яко да си пиеш с тях, без жени, които не могат да разберат защо ви просълзява тази страхотна песен, макар и казарма да не сте виждали; колко горд се чувстваш, че пиеш с тях, с тези гении на човешката мисъл, колко поласкан си от факта, че ще видиш обяда си в тоалетната на този прекрасен човек – на този велик младеж – Гошо! Не – Мишо! абе, все тая, имената не са важни! Велик си! Наздраве!

Идеалното време за тренировка е по средата на лек запой – пийнал си малко, дошла ти е музата за упражнения… (като пийна и правя по 120 лицеви опори – не знам дали е от виталния алкохолен кеф и притъпеното чувство за умора и болка или нещо ми се обърква бройката, но съм почти сигурен, че е първото…) Колко е часът? 23.58? Чудесно! Волумето на мах! Специален поздрав за тъпите съседи! Всъщност отстрани е трудно да се каже дали сме пияни… Вярно, че редуваме Trivium с Тони Стораро, но това само показва колко разнолик и богат е музикалният ни вкус! Вярно, че единият съквартирант обърна една чиния и разля едни чаши, докато с другия се кефехме десет-двайсет минути, местейки компютърната мишка на забавен каданс, но това само показва… Все едно какво показва! Време е за коремни преси! Едно, две-три-четири, пет, десет, двайсет, трийсет, петдесет, сто, хиляда!, хиляда и едноооо, хиляда и стоооо… Велик съм!

Няма коментари:

Публикуване на коментар