сряда, 6 март 2013 г.

Виждаме това, което знаем

Знам къде трябва да е пълен член и къде непълен. Не мога да чета текст, без да ми направи впечатление, ако са объркани. Запетаите ги шляпам по собствено усмотрение и съответно не ми правят впечатление. Лъъъъжаааа. И те ми бъркат в очите. Не знам какво не виждам. Има логика. Каквото не знаем – не го виждаме или не можем да го видим.

Разбира се, понякога знанието не е достатъчно – трябва да имаме и възможност да видим някои неща: знам, че има микроорганизми, но, въпреки че съм доста късоглед – не ги виждам. Чувал съм, че има цветове, звучащи като „цикламено розово“ и „виолетово розово“, но нямам идея кой кой е. (Все пак скоро открих, че бъркам сиво, бежово, охра и кафяво…).
Търся си чорапи с цвят, 50 нюанса по-ярки от маджента и цинобър. Не съм виждал такива, но знам. Вече и вие знаете. Ако ги видите – пишете ми, моля!

Няма коментари:

Публикуване на коментар