понеделник, 22 юли 2013 г.

За шоколада


Напоследък често срещам статии и постове за полезни храни, за най-полезните храни, за храната на бъдещето, за уникалния продукт, който ще промени жалкия ми до този момент живот (и дори не става въпрос за бракувани презервативи)... Тези ми наблюдения ме накараха да напиша тази кратка и, за съжаление, непълна засега ода за шоколада:


Тук ще се спрем на въпроса Защо шоколад? Знаем, разбира се, че има и други причини, случаи и т.н., показващи безспорните предимства на шоколада пред хм.. - пред всичко друго!, но решихме да не се разпростираме много! (в случая пиша в множествено число, защото не съм сам - един шоколад е застанал до мен, диктува ми и ме съблазнява...)

Възможно е някой да каже, че шоколадът е гадно нещо и да не го хвалим много-много... Я, тихо там! Не ни казвайте кои сте, за да не ви мразим! 

Ако сте щастливи - прибавете шоколад и става щастливо и шоколадово, демек още по-добре!
Ако сте нещастни - хапвате шоколад и:
- продължава да ви е нещастно, но с една шоколадова идея по-добре!
- вече не ви е чак толкова нещастно!
Ако искате да почерпите по някакъв повод - ШОКОЛАД!
Ако ви е тъжно, апатично, меланхолично - по-добре да ви е шоколадово!
Скучно ви е? Шоколаааааад!!!
Става за маска за лице...
Идеален е като добавка към различни храни - към хляб, синьо сирене, печено пиле... или просто към лъжица!
Като евтина, но приятна изненада.
Като скъп подарък.
Може да е в каквато форма искате (идеален за деца и други претенциозни консуматори) - кеф ти Дядо Коледа, кеф ти зайци, монети, кеф ти блокчета, бонбони...

Хайде - нататък продължавайте сами - шоколадът предложи да се опознаем по-отблизо... (Понякога любовта убива...)

Няма коментари:

Публикуване на коментар