вторник, 19 февруари 2013 г.

Спомени от пътувания из страната и чужбина 1


Мъжете не обичат да питат за посоката? Не е вярно! Аз съм мъж и обичам да го правя! Забавно е. Понякога е странно... 

Веднъж попитах двама независими един от друг души (да живее Основното правило в журналистиката!) за посоката. Казаха ми едно и също. Сега като се замисля, не съм сигурен защо тогава реших, че са се объркали, и тръгнах в друга посока. Да, разходих се около два-три часа повече от очакваното, но пък опознах града! Кой град? Все едно! Пак да ида – пак ще се загубя... Обичам да се губя! Дори в родния си град – така де, все едно си на ново място, непознато и интересно...

Завчера ходих до един китен столичен квартал. Бях се подготвил предварително и бях разгледал картата: по коя улица тръгвам, по коя свивам. Е, да де, ама като спра с метрото на нужната ми спирка – от коя страна следва да изляза? Освен това всеки от двата изхода се разделя на две. Няма проблем – ще попитам! Изваждам късмет и третият попитан ме упътва къде и как да изляза от метрото. Следва по-приятната част от пътешествието: обиколки над земята. Оказва се, че за момента картата не ми върши никаква работа – ходя по улици, носещи имена, различни от тези на картата. След около час и половина разходки из някакъв пазар (цигари, цигари) и отбиване в една аптека и в една малка книжарничка третият попитан доведе четвърти, който ме упъти. Мили хора! Благодарение на тях успях да се прибера по светло след експедицията си! Да – хванах някакъв тролейбус, с който отидох на майната си, оттам малко пеша, автобус, още един автобус, малко пеша и съм си вкъщи!

Няма коментари:

Публикуване на коментар